Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα! - Αλλος ένας αξιόλογος συνάδελφος εγκατέλειψε την ΠΑΣΚΕ επειδή...

ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ...

Τα τελευταία δέκα χρόνια έχω υπηρετησει τους συναδέλφους μου μέσω της παράταξης της Πασκε που πίστευα ότι με εξέφραζε ιδεολογικά, γιατί θεωρώ τον εαυτό μου αριστερό και σοσιαλιστη.

Εδω και αρκετό καιρό το τοπίο στην Πασκε έχει αλλάξει.

Η συνδικαλιστικη παραταξη που ερχόταν αντιμέτωπη με όλους και όλα για το συμφέρον των συναδέλφων, άρχισε να σκυβει το κεφάλι.

Να σκυβει το κεφάλι, υπακουωντας σε εντολές που έρχονται από ένα διαλυμενο κόμμα που ουτε στην βουλή δεν υπάρχει.... (Δημοκρατική Συμπαράταξη!!!!!)

Επειδή εγω ΔΕΝ έχω μάθει στην ζωή μου να έχω σκυμμενο το κεφάλι και επειδή θέλω να κοιτω όλους τους συναδέλφους μου στα μάτια, ΔΕΝ δέχομαι η παράταξη που υπηρετω να παίρνει εντολές από κανέναν εκτός από τους ψηφοφόρους και τα στελέχη της.

Για αυτόν τον λόγο

ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ απο την Πασκε, η οποία πλέον δεν με εκφράζει ούτε ιδεολογικά, ούτε συνδικαλιστικα.

Θέλω να ευχαριστήσω όσους συναδέλφους με τίμησαν με την ψήφο τους και να υποσχεθω ότι θα βρεθουμε πάλι στους αγώνες που θα έρθουν.

Γιατι οπως είπε κάποιος :

"Παρε μια σημαία και αγωνισου για το δίκαιο. Δεν έχει σημασία το χρώμα της σημαιας. Μονο ο καλός αγώνας."

Κολιοβασιος Σπυρος


Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ