Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

Τα συγχαρητήριά μου σε αυτό τον οδηγό λεωφορείου του ΟΑΣΑ

Καλημερα σε ολους. Ξερω οτι συνηθως δεχεστε παραπονα για την συμπεριφορα των οδηγων,αλλα εγω στελνω για τον εντελως αντιθετο λογο...


Παιρνω καθημερινα το λεωφορειο της γραμμης 732 και κανω το δρομολογιο αφετηρια ιλιον-11η φορμιωνος και πισω.

Μεγαλο δρομολογιο,σε ωρες αιχμης,με κινηση κι εκνευρισμο στον δρομο.

Εχω μπει 3-4 φορες στο λεωφορειο συγκεκριμενου οδηγου,ειτε πολυ πρωινες ωρες,ειτε αργα το μεσημερι και καθε φορα εντυπωσιαστηκα απο τη συμπεριφορα του.

Οδηγουσε πολυ ηρεμα,χωρις αποτομα ξεκινηματα και αποτομα φρεναρισματα,χωρις βιασυνη,αλλα χωρις καθυστερησεις,σε καθε επιβιβαση ηλικιωμενου περιμενε μεχρι να βρει να καθισει ή να πιαστει πριν ξεκινησει και παλι,"χαμηλωσε" το λεωφορειο σε περιπτωσεις που ηταν αναγκαιο,παραχωρουσε προτεραιοτητα σε αλλους οδηγους,ειδικα στους επικινδυνους.

Προφανως και θα επρεπε η συγκεκριμενη περιγραφη να ανηκει στον κανονα,ο συγκεκριμενος οδηγος ομως ειναι δυστυχως η εξαιρεση. Που κανει,ωστοσο,τη διαφορα.

Τελευταια φορα μπηκα στο λεωφορειο του περιπου στις 15.15 το μεσημερι της Δευτερας, στην 11η Φορμιωνος, κι ο αριθμος οχηματος ηταν,αν θυμαμαι καλα,267. Νομιζω οτι την επομενη φορα που θα τον "πετυχω",θα του δωσω και προφορικα τα συγχαρητηρια μου. Κι ας τον διακοψω απο τη μουσικη του. :) Μαρινα Τ.

Αναγνώστρια
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ