Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2016

Και περιμένουν και περιμένουν οι επιβάτες... Τραγική η κατάσταση στα λεωφορεία και τρόλεϊ!

Είναι πολλοί πλέον οι επιβάτες που διαμαρτύρονται για τις μεγάλες καθυστερήσεις των λεωφορείων και τον τρόλεϊ και αναρωτιούνται τι συμβαίνει, καθώς χάνουν την εμπιστοσύνη τους σε αυτά τα μέσα μεταφοράς....


Πλέον δηλώνουν πως δεν είναι σίγουροι ότι θα φτάσουν έγκαιρα στις εργασίες τους.

Είναι γεγονός ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι επιβάτες αναγκάζονται να παραμένουν μέχρι και μία ώρα στη στάση για να επιβιβαστούν.

Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ έχουν μειώσει σημαντικά το έργο τους αλλά και τον αριθμό οχημάτων που κυκλοφορούν.Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, το 2010 στα λεωφορεία γινόταν 3.190 βάρδιες τον χρόνο, ενώ το πρώτο πεντάμηνο του 2016 μειώθηκαν σε 2.550 βάρδιες.

Αξιοσημείωτο είναι ότι από το καλοκαίρι υπάρχει περαιτέρω μείωση στις βάρδιες που εκτελούνται στις 2.400. Μάλιστα από τον ΟΑΣΑ έχουν προγραμματιστεί 2.700 βάρδιες,

Ωστόσο η έλλειψη λεωφορείων και οδηγών δεν επιτρέπει την επίτευξη αυτού του στόχου παρά το γεγονός ότι καθημερινά δίνονται σχεδόν 160 μεταφερόμενα ρεπό από τους οδηγούς.

Το 2012 γινόταν 14.475 δρομολόγια την ημέρα, ενώ το πρώτο πεντάμηνο του 2016 εκτελούνταν μόλις 11.920. Σήμερα τα εκτελεσμένα δρομολόγια είναι 11.420.

Το 2012 κυκλοφορούσαν 1.586 λεωφορεία και τρόλεϊ, ενώ το πρώτο πεντάμηνο του 2016 εκτελούσαν δρομολόγια 1.210 λεωφορεία και τρόλεϊ.

Ακόμα λιγότερα είναι τα οχήματα που εκτελούν δρομολόγια από την αρχή του καλοκαιριού.

Σήμερα μόλις 938 λεωφορεία είναι σε θέση να εκτελούν δρομολόγια και 162 τρόλεϊ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι για να εκτελείται το πρόγραμμα θα έπρεπε να εκτελούν δρομολόγια συνολικά 1.366 λεωφορεία και τρόλεϊ.

Η έλλειψη ρευστότητα, ωστόσο, έχει αφήσει άδειες τις αποθήκες ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα δεκάδες λεωφορεία να είναι παροπλισμένα στα αμαξοστάσια της εταιρείας.

Μάλιστα κάθε μέρα 10 με 20 οδηγοί σε κάθε ένα από τα 10 αμαξοστάσια περιμένουν να αναλάβουν βάρδια, ωστόσο δεν υπάρχει λεωφορείο για να οδηγήσουν.

Αποτέλεσμα είναι να κάθονται καθ΄ όλη τη διάρκεια της βάρδιας αναμένοντας λεωφορείο και να φεύγουν χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει ούτε ένα δρομολόγιο, αλλά πληρώνονται κανονικά.

Και αυτό γιατί από τα 2.100 λεωφορεία που μετρούσε ο στόλος εκ των οποίων 1.850 δρομολογούνταν καθημερινά το 2009, σήμερα δρομολόγια εκτελούν 938 οχήματα.

Ίδια κατάσταση και στο στόλο των τρόλεϊ όπου από τα 358 οχήματα δρομολόγια εκτελούν μόνο τα 162.
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ