Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016

Αυτό ΠΡΕΠΕΙ να το διαβάσετε! - Ενας Καθημερινός Επιβάτης που ΔΕΝ είναι ίδιος με τους άλλους!

Γιατί ολοι οι επιβάτες  μας ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι… 

 Κάποιοι μας καταλαβαίνουν πολυ καλά!!!… 

Προς αμαξοστάσιο Ελληνικού. Τελικά δεν υπάρχει θεός.... Αν είναι δυνατόν ρε φίλε.

Πόσες φορές πρέπει να γίνει αυτό ρε πούστη μου για να κάνει κάτι ο δήμος με τα κολωνάκια στον δήμο ζωγράφου???

Παρκάρει ο καθένας όπου γουστάρει και κάνει παρακώλυση συγκοινωνιών και έρχεται με υφάκι και λέει ότι και καλά ήμουν στον γιατρό με την γυναίκα και το παιδί μου. Το Παιδί Άφαντο όμως οκ?

Ο οδηγός που ενώ κάνει λειτούργημα με την κατάσταση στα λεωφορεία και γενικά στην ΟΣΥ τα ακούει και από πάνω.

Αν είναι δυνατόν και του λένε ότι χωράς κιόλας. 18 μέτρα λεωφορείο και χωράει. Εσύ που το λες ρε μάγκα έλα να το οδηγήσεις κιόλας. Βλάκα ε βλάκα.

Αν Δεν ήμουνα εγώ σήμερα ο οδηγός πραγματικά θα είχε ακούσει τα εξ' αμάξης. Αν είναι δυνατόν ρε φίλε. Αν είναι δυνατόν.

Πραγματικά θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου και να πω ότι ντράπηκα που μου είπε ο οδηγός ότι μου χρωστάει.

Όχι ρε φιλαράκι πραγματικά δεν μου χρωστάς. Ίσα ίσα εγώ σου χρωστάω γιατί παρόλη την κατάσταση και το ότι ήσουν ήδη 6 ώρες στο τιμόνι για να κάνεις την δουλειά σου και να εξυπηρετήσεις τον κόσμο και έχασες και το διάλειμμα σου είσαι άξιος και μακάρι ο θεός να σου φέρει όλα τα καλά. Άξιος αγορίνα μου πραγματικά άξιος!

Εγώ προσωπικά σαν επιβάτης και επειδή τιμώ και σέβομαι την δουλειά σας και μακάρι να σας βοηθούσα περισσότερο θα το κάνω όσο μπορώ και μου επιτρέπεται.

Ένας ταπεινός Καθημερινός Επιβάτης Που Αγαπάει Και Σέβεται Την Δουλειά Και Τον Κόπο Σας! Σας Ευχαριστώ Που Υπάρχετε Και Μας Εξυπηρετήτε.

Αντώνιος Αναστασάκης.


Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ