Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

Ποιοί χάνουν τον ύπνο τους με τον Χ. Σπίρτζη;

Για ποιόν χτυπά η καμπάνα;...

Έρευνα σε  βάθος χρόνων για τις όλες τις διαφημιστικές δαπάνες που αφορούν τους φορείς οι οποίοι εποπτεύονται απο το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ζητεί ο αρμόδιος  υπουργός.

Με επιστολή του προς τον αν. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα, ο Χρ. Σπίρτζης  ζητεί  να δοθεί διαταγή στην οικονομική αστυνομία, προκειμένου να διερευνηθούν οι δαπάνες διαφημιστικού και επικοινωνιακού περιεχομένου, των τελευταίων ετών, σε όλους του εποπτευόμενους φορείς του ΥΠΟΜΕΔΙ.

Οι φορείς αυτοί είναι : 


Αττικό Μετρό ΑΕ , Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας Α.Ε. (ΑΜΕΛ), ΓΑΙΑ ΟΣΕ, Δημόσια Επιχείρηση Ανέγερσης Νοσηλευτικών Μονάδων ΑΕ (ΔΕΠΑΝΟΜ),Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Εγνατία Οδός ΑΕ, Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ ΑΕ), Έργα ΟΣΕ (ΕΡΓΟΣΕ), Εταιρεία Θερμικών Λεοφωρείων (ΕΘΕΛ), Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ), Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών – Πειραιώς (ΗΣΑΠ), Ηλεκτροκίνητα Λεωφορεία Περιοχής Αθηνών – Πειραιώς (ΗΛΠΑΠ), Θέμις Κατασκευαστική ΑΕ, Ινστιτούτο Οικονομίας των Κατασκευών (ΙΟΚ), Κτηματολόγιο ΑΕ, Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ), Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ), Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος (ΟΤΕ), ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.,ΤΡΑΜ Α.Ε.

Η πρωτοβουλία Σπίρτζη μόνο τυπικό χαρακτήρα δεν έχει και είναι πολύ πιθανόν να σκάσουν βόμβες μεγάλης ισχύος … Μαθαίνουμε ότι στη χορεία όσων έχουν χάσει τον ύπνο τους τελευταία, προστέθηκαν από χθές και άλλοι… 
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ