Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2015

Σπίρτζης: «Το πάρτι στις αστικές μεταφορές τελειώνει εδώ»

Απάντηση στις ανακοινώσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης δίνει ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων...

«Τα πυροτεχνήματα, ο θόρυβος και οι επιθέσεις επικοινωνίας τελειώνουν όταν αρχίζουν οι αλήθειες. Το παραμύθι είναι καλό, αλλά δεν έχει «δράκους», ή μάλλον έχει. Το πάρτι και τα ψέματα τελειώνουν εδώ.

Η «επιτυχημένη» μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ, για την οποία τόσοι κόπτονται (άραγε γιατί;) και η οποία διαπραγματευόταν μονομερώς και εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου με την τρόικα, μέτρα και ρυθμίσεις σε βάρος οργανισμού και πολιτών, χωρίς καμία έγκριση, «προάσπιζε» το δημόσιο συμφέρον και τη χρηστή οικονομική διοίκηση εγκρίνοντας:

* 350.000 ευρώ/έτος για αμοιβές διευθυνόντων και ειδικών συμβούλων. Προφανώς αυτοί δεν είναι ημέτεροι, αλλά… εμπειρογνώμονες.

* Πάνω από 100.000 ευρώ αμοιβές για συγκεκριμένη εταιρεία άλλων… συμβούλων επικοινωνίας. Εκεί να ψάξετε τους ημετέρους και την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι και αυτοί … εμπειρογνώμονες.

* Προφανώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα 100.000 ευρώ από τη μία εταιρεία, δεν ήταν αρκετές, και ανέθεσαν και σε μια ακόμη εταιρεία την επικοινωνία του ομίλου, εγκρίνοντας άλλα 40.000 ευρώ. Εκεί να κοιτάξετε για ημετέρους και κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι κι αυτοί εμπειρογνώμονες.

* Αραγε πότε η «επιτυχημένη» μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ διεκδίκησε και πήρε όσα του οφείλονταν από τους φορείς του δημοσίου; ‘Η μήπως το «ξέχασε» και αυτό μέσα στο success story της, αφήνοντας ελλείμματα σχεδόν 100 εκατομμυρίων ευρώ;

* Η συμφωνία της «επιτυχημένης» μονοπρόσωπης διοίκησης του ΟΑΣΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι ή δεν είναι πανωπροίκι – δώρο για τον ιδιώτη, κόντρα στα συμφέροντα του δημοσίου;

Για όλα αυτά και πολλά ακόμη, που θα παρουσιαστούν στην αρμόδια επιτροπή της βουλής επικρατούσε για χρόνια σιγή. Ούτε μια ερώτηση. Ολα καλώς καμωμένα.

* Αυτό ακριβώς το μοντέλο διοίκησης, του ενός ανεξέλεγκτου εκλεκτού, που δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, θα αλλάξει, θέλουν δε θέλουν ορισμένοι.

* Οι αστικές συγκοινωνίες θα λειτουργήσουν διαφανώς, δημοκρατικά και με έλεγχο, για τον πολίτη και την κοινωνία. Οπως ο νόμος προβλέπει.

* Χωρίς «ημέτερους» κρυμμένους σε συμβάσεις.

* Χωρίς «κεφαλοκυνηγούς» ανέργων ή ειδικά σώματα αστυνομίας στις μεταφορές.

* Χωρίς αναξιοκρατικούς διορισμούς διευθυντικών στελεχών, που δεν πέρασαν ποτέ από υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά ήταν αρεστοί των διοικήσεων, αλλά

* Με κοινωνική αναφορά και ευαισθησία διατηρώντας τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Οσο και να οχυρώνονται πίσω από το διορισμό των νέων διοικήσεων στον όμιλο ΟΑΣΑ, για να κάνουν θόρυβο, το έργο της αναδιάρθρωσής του θα υλοποιηθεί.

Τα υπόλοιπα… στη Βουλή».

Γ. Μανιάτης: «Χωρίς δωρεάν μετακινήσεις κινδυνεύουν να βρεθούν ένστολοι και Α.ΜΕ.Α.»

Τον κίνδυνο να βρεθούν χωρίς δωρεάν μετακινήσεις με τις Αστικές Συγκοινωνίες από 01.01.2016 ένστολοι, Α.Με.Α. και μια σειρά δικαιούχων, τονίζει ο Υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, Βουλευτής καθ. Γιάννης Μανιάτης, καταθέτοντας σχετική ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρ. Σπίρτζη και τους άλλους αρμόδιους Υπουργούς.

Στο κείμενο της ερώτησης του ο κ. Γ. Μανιάτης αναφέρει:

«Κύριε Υπουργέ,

Μέχρι και το 2014 το κράτος κάλυπτε ένα μεγάλο φάσμα δικαιούχων δωρεάν μετακινήσεων με τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: Ελληνική Αστυνομία, Πυροσβεστικό και Λιμενικό Σώμα, Οπλίτες και Δόκιμοι Εφεδροι Αξ/κοι, Ανάπηροι Πολέμου, ΑμΕΑ και παιδιά κάτω των έξι ετών. Επιπρόσθετα, για άλλες κατηγορίες δικαιούχων κι ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων ισχύει μειωμένο κόμιστρο κατά 50%: Φοιτητές, Σπουδαστές Ι.Ε.Κ., Μαθητές, Πολύτεκνοι, παιδιά και νέοι έως 18 και πολίτες άνω των 65 ετών.

Από τον Ιανουάριο του 2015 που ανέλαβε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δεν έχει καλυφθεί για τις ανωτέρω κατηγορίες ούτε ένα ευρώ, με αποτέλεσμα οι αστικές συγκοινωνίες να βρίσκονται στα πρόθυρα οικονομικής κατάρρευσης, γιατί προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες χωρίς να λαμβάνουν το αντίτιμο. Μια κατάρρευση η οποία οφείλεται και σε αποφάσεις σας που αφορούν σε αύξηση του Φ.Π.Α. στα εισιτήρια, στην κατάργηση των ελέγχων και στην προσφορά δωρεάν συγκοινωνίας για όλους (και φυσικά για τους τυχερούς τουρίστες του Ιουλίου).

Τελικά, ο Ελληνας φορολογούμενος καλείται να πληρώσει τα 9,5 εκατ. ευρώ των δωρεάν συγκοινωνιών και το 1,5 εκατ. ευρώ ανά μήνα της δωρεάν μετακίνησης ανέργων (χωρίς κανέναν εισοδηματικό περιορισμό, σημειωτέον).

Κύριε Υπουργέ, έχετε προγραμματίσει αύξηση των εισιτηρίων – με δυσανάλογη αύξηση στα μειωμένα κόμιστρα – ενώ παράλληλα απαιτείτε και την επιστροφή των προστίμων εκείνων που χρησιμοποίησαν τα μέσα χωρίς εισιτήριο από το 2010 έως σήμερα! Σύμφωνα με τα δεδομένα που επιβάλλει ο νόμος 4337/2015, τον οποίο τελικά ψηφίσατε, όπως τον είχαμε αφήσει, για την παροχή δικαιώματος είτε δωρεάν μετακίνησης είτε εκπτωτικού εισιτηρίου, απαιτείται υπογραφή συμβάσεων μεταξύ των αρμόδιων Υπουργείων Εργασίας, Παιδείας, Προστασίας του Πολίτη κ.ά.

Αν αφήσετε αυτές τις κατηγορίες πολιτών ακάλυπτες και χωρίς δικαίωμα δωρεάν, ή με μειωμένο κόμιστρο, μετακίνηση, εάν οι συμβάσεις αυτές δεν υπογραφούν και οι σχετικές πιστώσεις από πλευράς Υπουργείων δεν αποδοθούν, ο Ο.Α.Σ.Α. δεν θα έχει καν το δικαίωμα να προσφέρει τα προαναφερθέντα ευεργετήματα στους δικαιούχους.

Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ