Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Πήγα στον οδηγό και του είπα ότι θα φωνάξω τη τροχαία και... μόνο που δεν έκλεγε!

Κανετε απεργία μονο για τα δικαιώματα σας... Για τη σημερινή κατάσταση τον δρομολογίων και των λεοφορειων δεν ασχολείστε καθολου !...


Σημερα περίμενα απο τις 20:57 στο Φιξ για να πέρασει το Α2 ή το 106 τελικα πέρασε το 106 στις 21:28 το Α2 ποτε .

Αν και σύμφωνα με τη σελίδα σας θα επρεπε να περάσει το αργότερο στις 21:10 τι εγινε το δρομολόγιο; http://www.oasa.gr/xmap.php?id=pa2 επιδι πλεων εχω χάσει την υπομονή μου γιατι συμβαίνει αρκετές φορές.

Την επόμενη φορα που θα συμβεί το μονο που μπορω να κανω  γιατι με αποστολή παραπόνων δεν βγάζω άκρη θα αναγκαστώ να φωνάξω τη τροχαία ενώ εχω επιβιβαστεί σαν επιβάτης και θα ζητήσω τα νόμιμα χαρτιά του οχιματος ΚΤΕΟ κτλπ και τον ελέγχω των λαστιχων.

Λύκο παμε αλλα δεν εχω αλλο τροπο αντιδρασης.

Το επίπεδο σας το δείξατε .. Δεν απαντήσατε  ποτε! Σημερα παλι τα ιδια ! Στο Α2 οταν πήγα στον οδηγό και του ειπα οτι θα φωνάξω τη τροχαία και αν εχει τα νόμιμα έγραφα και λάστιχα μονο που δεν εκλεγε !





Αναγνώστης
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ