Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

Επειδή λοιπόν τα όρια έχουν ξεπεραστεί προ πολλού και επειδή....

Κατά καιρούς, οι εργαζόμενοι γινόμαστε αποδέκτες κριτικής, η οποία απορρέει από την παραπληροφόρηση που είναι σημείο των καιρών, καθώς και από την μοντέρνα πλέον νοοτροπία που λέγεται «κοινωνικός αυτοματισμός»....


Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι

Παρ’ όλες τις περικοπές μισθών που έχουν εφαρμοστεί, οι οποίες έχουν φθάσει σε ποσοστό άνω του 50%, παρ’ όλο που ψηφίστηκε ειδικός νόμος για την αναδιάρθρωση και την εξυγίανση των συγκοινωνιών (3920/11), παρ’ όλο που υπήρξε ενοποίηση των εταιρειών τεσσεράμισι χρόνια μετά, είναι μάλλον βέβαιο ότι όλες οι θυσίες πάνε χαμένες.

Αυτό εκτός των άλλων, προκύπτει και από το γεγονός ότι οι αστικές συγκοινωνίες περιλαμβάνονται και πάλι στο 3ο κατά σειρά μνημόνιο, για λόγους που η ευθύνη σε καμία περίπτωση δε βαρύνει τους εργαζόμενους αλλά τις διοικήσεις που είχαν - λόγω και της 19μηνης επιστράτευσης - αυτοκρατορικά δικαιώματα να διοικούν με πλήρη ασυδοσία.

Στο περίφημο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που αποτελεί και παράρτημα του τελευταίου νόμου (4337/15), δεν αφορά κάποιο στρατηγικό σχεδιασμό, ούτε αναφέρονται ποσοτικά στοιχεία - προβλέψεις ή στόχοι - που να «δείχνουν» το όφελος που θα προκύψει.

Αντιθέτως, από τα στοιχεία που περιγράφει, το βέβαιο είναι οι «περικοπές δαπανών» και «προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών (διοικητικών, οικονομικών, προμηθειών, ελέγχου κομίστρου κ.τ.λ.), θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από μεγαλοεργολάβους.

Προφανώς επίσης, η «οικονομία κλίμακας» που ενδεχομένως προκύψει, θα χρησιμοποιηθεί ως αμοιβή του όποιου εξωτερικού – διεθνούς συμβούλου που θα αναλάβει «τη δουλειά» του σχεδιασμού, μια και στην «Ψωροκώσταινα» δεν υπάρχουν ικανοί τεχνοκράτες ειδικευμένοι στο αντικείμενο.

Ακόμα και να υπάρχουν, ποιός να τους ανακαλύψει όταν όλα αυτά τα χρόνια με το καθεστώς «ημετέρων» το οποίο οικοδομήθηκε στις συγκοινωνίες, η μαζική περιθωριοποίηση ικανών και πεπειραμένων στελεχών έχει καταστεί κανόνας.

Είναι αυταπόδεικτο πως για όλα αυτά την ευθύνη φέρουν οι επικεφαλής των φορέων, οι οποίοι με τις ενέργειές τους δρουν καταστροφικά για τις επιχειρήσεις που διοικούν.

Στη ΣΤΑΣΥ πχ ενώ είναι υπαρκτό το δραματικό πρόβλημα σχετικά με τα οργανικά κενά που υπάρχουν σε τομείς της «1ης Γραμμής», δηλαδή στη Λειτουργία καθώς και στη συντήρηση, αντί να γίνουν ενέργειες για την στελέχωση των τομέων που είναι η κινητήριος δύναμη των μετακινήσεων, η Διοίκηση επιλέγει να αναβαθμίζει και να τοποθετεί υπαλλήλους με προσωρινή ανάθεση καθηκόντων, τι  περισσότερες φορές μόνο και μόνο για να λαμβάνουν τα επιδόματα ευθύνης που προκύπτουν «εκ της θέσεως».

Σημειώνουμε με αφορμή όλα αυτά την ολιγωρία - αν και νομικά υπήρχε η δυνατότητα - να συμπληρωθεί το οργανόγραμμα της ΣΤΑΣΥ με τον ακριβή αριθμό οργανικών θέσεων ανά διοικητική μονάδα, την περιγραφή θέσεων εργασίας, πράγματα αυτονόητα αλλά και ενοχλητικά όταν θέλεις να βολεύεις ημετέρους.

Δεν αναφερόμαστε στα προβλήματα των ελλείψεων σε τροχαίο υλικό στην Γραμμή 1, στο χρονίζον πρόβλημα της παραλαβής των συρμών 3ης σειράς στο Μετρό κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Επειδή λοιπόν τα όρια έχουν ξεπεραστεί προ πολλού και επειδή για όλα αυτά έχουν ενημερωθεί όλοι οι αρμόδιοι (Διοίκηση Εταιρείας, Πολιτικοί προϊστάμενοι κ.ά.), τα ΔΣ των Σωματείων μας αποφάσισαν για την πραγματοποίηση μίας (1) προειδοποιητικής Στάσης Εργασίας, την Τρίτη 3/11/15 από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας, καταγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο την κακοδιαχείριση ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάντια των Μέσων.

Οι Διοικήσεις

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ)
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΤΡΑΜ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΗΤΑ)
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΜ (ΣΕΤ)
ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠ
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ