Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2015

Σπίρτζης: "Θα κλάψουμε για... τις ιδιωτικοποιήσεις"

Βέλη κατά των ιδιωτικοποιήσεων εξαπέλυσε, για μία ακόμη φορά, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη που παραχώρησε, χθες....
στην ΕΡΤ1, παρότι ο πρωθυπουργός έχει απαιτήσει από τα κυβερνητικά στελέχη φειδώ όσον αφορά στις δημόσιες τοποθετήσεις τους.

Τι δήλωσε, λοιπόν ο κ. Σπίρτζης με αφορμή ερώτηση του δημοσιογράφου της εκπομπής για την αποκρατικοποίηση των 14 περιφερειακών αερολιμένων που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη;

Ότι..."θα κλάψουμε", καθώς οι ιδιωτικοποιήσεις στηρίζονται σε ένα μοντέλο που "δεν πιστεύουμε". Σημείωσε ακόμη ότι η λογική, που έχει υιοθετηθεί για τα αεροδρόμια, "δεν είναι η πιο συμφέρουσα" και πρόσθεσε ότι γίνεται προσπάθεια να βελτιωθούν ορισμένοι όροι στη σύμβαση παραχώρησης ύψους 1,23 δισ. ευρώ.

Παρόλα αυτά, ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει αθέτηση συμφωνιών όσον αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις, καθώς αυτές αποτελούν μέρος της συμφωνίας που θα οδηγήσει στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και στη διευθέτηση του χρέους.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο κ. Σπίρτζης:

-Δημοσιογράφος: [...] Είχατε πει το Σεπτέμβρη το θυμάμαι σε μια συνέντευξη που είχατε δώσει στο "Real F.M." ότι ευχόσασταν να μην τελεσφορήσει τελικά ο διαγωνισμός για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μάλιστα είχατε πει ότι "… αν οι ανάδοχοι του διαγωνισμού θέλουν να αποχωρήσουν, δε θα κλάψουμε κιόλας". Τώρα που φαίνεται να προχωράει ο διαγωνισμός [...] θα κλάψουμε;

-Χ. Σπίρτζης: "Θα κλάψουμε! Και θα σας πω και γιατί θα κλάψουμε. Γιατί έχει επιβληθεί στη χώρα να προχωρήσουν εννιά ιδιωτικοποιήσεις, αυτές οι ιδιωτικοποιήσεις όπως έχουν προγραμματιστεί να προχωρήσουν είναι από την προηγούμενη κυβέρνηση οι διαγωνισμοί και οι όροι, δεν είναι ένα μοντέλο που το πιστεύουμε, είναι όμως μέσα στη συμφωνία της χώρας και είμαστε υποχρεωμένοι μέχρι κεραίας να την ακολουθήσουμε.

Δεν είμαστε ευτυχισμένοι γι' αυτό, δεν είναι το μοντέλο που πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνει η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Δεν υπάρχουν αντίστοιχα μοντέλα στην Ευρώπη για την αξιοποίηση των αεροδρομίων. Είναι μια άλλη λογική που υπάρχει και στη Μεγάλη Βρετανία, ανά χώρα υπάρχει μια άλλη λογική, αλλά η δική μας είναι μια λογική που κατά τη γνώμη μου δεν είναι συμφέρουσα -δεν είναι η πιο συμφέρουσα καλύτερα- για την αξιοποίηση των αεροδρομίων.

Έχουμε συναντηθεί με το ΤΑΙΠΕΔ που είναι ο αρμόδιος φορέας, έχουμε πει τις ενστάσεις που υπάρχουν για το διαγωνισμό για να βελτιωθούν κάποιοι όροι στο σχέδιο σύμβασης που υπάρχει. [...] Και από τη συνάντηση που έγινε και με τη Fraport πολλοί από αυτούς τους όρους γίνονται και αποδεκτοί.

[...] Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να κρατήσω κάτι κρυφό απέναντι στην κοινή γνώμη και στον ελληνικό λαό, ούτε να σταματήσω να διατυπώνω την αμφιβολία μου για το πόσο συμφέρουν αυτά τα μοντέλα ιδιωτικοποιήσεων που έχει ξεκινήσει και ολοκληρώνει το ΤΑΙΠΕΔ. Δεν είναι μόνο τα αεροδρόμια, είναι και οι υπόλοιποι διαγωνισμοί που έχει το ΤΑΙΠΕΔ.

Από εκεί και πέρα όταν προσπαθούμε να αποφύγουμε το χειρότερο σενάριο για τη χώρα, όταν έχει γίνει μια συμφωνία και παίζονται στο επόμενο διάστημα δυο πολύ μεγάλα ζητήματα για τη χώρα και τον ελληνικό λαό για να τελειώσει πλέον η κρίση που βιώνουμε όλοι, δεν είναι δυνατό σε τέτοια θέματα που είναι η συμφωνία, να βάλουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αθέτηση συμφωνιών. Παίζεται το θέμα της ανακεφαλαιοποίησης των Τραπεζών, παίζεται το θέμα της αναδιάρθρωσης του χρέους, είναι πάρα πολύ σημαντικά θέματα για όλους μας, για όλο τον ελληνικό λαό, για να σταματήσει όλο αυτό που ζούμε επτά χρόνια"

Πηγη: capital.g
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ