Πατήστε like (Μου αρέσει) και θα ενημερώνεστε ΑΜΕΣΑ για όλα τα ΝΕΑ μας!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2015

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου ώρα 15:30.... Πειραιάς! Κάνε μου μήνυση!

Οδός Μαυρομιχάλη, στο μουσικό σχολείο....

Το πούλμαν που εκτελεί χρέη σχολικού, έχει σταματήσει στη μέση του δρόμου, απο τις 15:15 και περιμένει να έρθουν οι μαθητές...

Ένας - ένας και με το πάσο τους...

Έχει δημιουργηθεί μια ουρά που φτάνει ως το τρένο...

Μεταξύ αυτών και εγώ με το 915.

Έπερνα δρομολόγιο στις 15:20 απο Βώκο.

Όταν κατέβηκα και του είπα ότι κάνει παρακώληση συγκοινωνίας, μου απάντησε:

"Κάλεσε την τροχαία, τους έχουμε ζητήσει να μας κρατάνε θέσεις και δεν το κάνουν."

Όταν προσπάθησα να του εξηγήσω οτι δεν έχει κανένα δικαίωμα να κλείνει δημόσιο δρόμο για τόση ώρα, ότι θα έπρεπε να έχει φροντίσει τα παιδιά να είναι μαζεμένα, ώστε να επιβιβαστούν όλα μαζί σε 2 - 3, άντε το πολύ 5 λεπτά, με ειρωνικύ υφάκι μου απάντησε:

"Κάνε μου μήνυση... "

Όταν δε με είδε να τραβάω φωτογραφία, συνέχισε την ειρωνεία, με σχόλια του τύπου

"Βγάλε και μια απο πίσω..."

Έφυγε με τη ησυχία του όταν γέμισε ...

Φτάνοντας στο τέρμα, ρώτησα έναν συνάδελφο που δουλεύει συνέχεια στη συγκεκριμένη γραμμή, και μου είπε οτι το φαινόμενο είναι καθημερινό...

"Και τι κάνετε? " ρωτάω.

Για να πάρω την απάντηση:

"Τίποτα. Περιμένουμε.

Τι να κάνουμε να τσακωνόμαστε κάθε μέρα... ?"

 Άλλη μια περίπτωση που ο οδηγός, είναι μόνος του, αντιμέτωπος με τον παραλογισμό, μην έχοντας τη δυνατότητα να αντιδράσει...

Μήπως θα έπρεπε εκείνη την ώρα, να βρεθεί κάποιος απο το σωματείο στο σημείο... ?

Αναγνώστης
Κάνε like στην σελίδα μας.... και ενημερώσου για όσα συμβαίνουν στον χώρο των ΜΜΜ